
Bierbrouwerij Heineken is terug met een nieuwe thuistap, The Sub. Door de populariteit van de luxe Nespresso cups in Nederland wil de bierbrouwer de thuistap opnieuw introduceren in een luxe en stoere uitvoering.
Het BeerTender tijdperk
Nog niet zo lang geleden werden wij warm gemaakt voor de BeerTender, een thuistap aan de wat grote kant die er zou voor zorgen dat jouw ook thuis in de woonkamer van een vers getapt biertje kon genieten. Dat viel erg tegen, concurrenten Grolsch en Bavaria waren al 2 jaar uit deze markt gestapt omdat de populariteit van thuistaps erg tegenviel. Heineken daarentegen ging nog even door maar toch de laatste jaren is men de BeerTender vergeten.
Een nieuwe aanpak
Ten opzichte van zijn voorganger de BeerTender ziet The Sub er gewoon heel gelikt uit, geen vierkant log apparaat maar een glimmende duikboot met typische Heineken groen elementen verwerkt, een mooie toevoeging aan elke keuken. De reden hiervoor is dat de bierbrouwer ook mensen probeert aan te trekken die van design houden, daarom is The Sub door Marc Newson. Deze designer uit Australië heeft ook kleding ontworpen voor onder meer G-Star. Heineken gokt erop dat mensen die thuis drinken meer willen betalen voor een glas bier met The Sub, net als koffiedrinkers doen met Nespresso, ook omdat met de nieuwe thuistap bier gedronken kan worden op 2 graden Celsius.
Waar is The Sub verkrijgbaar?
Net als Nespresso het doet zullen de bierpatronen of ook wel Torp genoemd alleen via The Sub website van Heineken beschikbaar zijn, de Torps met een inhoud van 2 liter zijn momenteel verkrijgbaar met Heineken, Affiligem, Desperados en Wieckse witte. De musthave voor elke man, The Sub zelf is ook via Heineken te bestellen of bij de Bijenkorf bij jouw in de buurt.
Andere mensen bekeken ook deze kortingen: